Retningslinjer for refusjon og retur

Hos Grindvikas Gnikkebu AS ønsker vi at du skal være fornøyd med kjøpene dine. Trenger du å returnere et produkt, har vi laget noen klare retningslinjer for å gjøre prosessen så smidig som mulig for alle parter.

For mer informasjon, vennligst les våre vilkår og betingelser.

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett fra du mottok varen. Ved bruk av angreretten, må du inkludere utfylt angrerettskjema.

Slik returnerer du:

  1. Kontakt Grindvikas Gnikkebu AS på e-post bilpleie@gnikkebu.no eller telefon +47 926 52 866 for å melde fra om din retur.
  2. Varen pakkes forsvarlig for å unngå skade under transport. Inkluder utfylt angrerettskjema i forsendelsen.
  3. Send varen til Grindvikas Gnikkebu AS, Skodjevegen 436, 6260 SKODJE og merk varen med retur og ordrenummer.

Merk at du som kunde dekker returkostnadene, med mindre produktet er feilaktig eller skadet.

Behandling

Returer vil bli behandlet innen 14 dager fra Grindvikas Gnikkebu AS mottar dem. Du vil motta en bekreftelse på e-post når retur er behandlet.

Refusjon

Refusjon utstedes til den opprinnelige betalingsmetoden innen 14 dager etter at returen er akseptert. Du vil motta hele kjøpesummen for den opprinnelige ordren, ekskludert eventuelle fraktkostnader.

Bytte av produkt

Ønsker du å bytte varen du har mottatt til annen størrelse eller farge, vennligst følg samme prosedyre som for retur. Dersom ikke noe annet er avtalt, sender vi det nye produktet etter at returen er mottatt og behandlet.

Feil eller mangler

Hvis du mottar en vare som er feilaktig eller mangelfull, kontakter du Grindvikas Gnikkebu AS på e-post bilpleie@gnikkebu.no eller telefon +47 926 52 866. Vi dekker alle kostnader for retur, og sender deg et produkt uten feil eller mangler. Hvis du ikke ønsker ny vare, refunderer vi kjøpesummen.

Unntak fra returrett

Produkter som er spesialtilpasset, personlige eller ikke kan returneres av ulike årsaker når forseglingen er brutt, er unntatt fra returrett.