På denne siden finner du litt informasjon om hvem vi er, og svar på ofte stilte spørsmål. Finner du ikke svar på det du leter etter, hører vi gjerne fra deg. Send oss en e-post til bilpleie@gnikkebu.no eller ring oss på telefon +47 926 52 866.
Grindvikas Gnikkebu AS ble stiftet i 2015 av Andrè Grindvik etter flere år som detailer på fritiden. I dag er vi totalleverandør til både privat og bedriftsmarked. Vi er lidenskapelig opptatt av alt innen bilpleie, og at du som kunde skal kunne oppnå utrolige resultater ved å velge kvalitetsprodukter fra våre kjente leverandører.
I 2023 flyttet vi til nye og større lokaler på Skodje, en 20 minutters kjøretur fra Ålesund sentrum. Her er du hjertelig velkommen innom for en hyggelig prat, veiledning eller for å handle produktene vi normalt selger i nettbutikken. Våre åpningstider finner du på våre nettsider.
SPØRSMÅL OG SVAR (FAQ)
Hvilke betalingsmetoder er tilgjengelig i nettbutikken?
Hos oss kan du betale med bank- og kredittkort som VISA og Mastercard. Vi tilbyr også betaling via Vipps, eller faktura fra Klarna.
Hvorfor mottar jeg ikke ordrebekreftelse på e-post?
Når du handler i nettbutikken vil en ordrebekreftelse sendes ut automatisk til e-postadressen du har registrert. Vennligst se at denne ikke har havnet i boksen for spam- eller søppelpost, eller kontakt oss så sender vi den på nytt til deg.
Hvor lang er leveringstiden hjem til meg?
Vi sender normalt varene samme dag, eller senest neste virkedag etter at ordren ble plassert. Varene vil være hos deg et sted mellom 1-5 dager etter det, så fremt det ikke er forsinkelser hos transportøren, helligdager eller andre ting som kommer i veien.
Hva gjør jeg hvis ikke jeg har fått det jeg bestilte?
Hvis du ikke har mottatt de varene du bestilte, kontakter du oss ved å sende via e-post eller telefon. Opplysningene finner du på våre nettsider.
Hvor mye koster frakten for en ordre?
Du kan se hva frakten koster for ordren din når du går til kassen. Vi har ingen fortjeneste på frakt, prisen du betaler er den samme som vi betaler transportøren vår for å levere varene til deg.
Vil jeg motta sporingsnummer når pakken er sendt?
Vi sender normalt e-post til deg med sporingsnummeret så fort vi mottar dette fra vår transportør. Hvis du ikke har mottatt sporingsnummer, vennligst se at e-postmeldingen ikke har havnet i boksen for spam- eller søppelpost eller kontakt oss.
Hva om en vare er skadet eller ødelagt i forsendelsen?
Hvis du oppdager transportskader allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette på stedet. Oppdager du det først når du kommer hjem og åpner emballasjen, tar du med deg forsendelsen (inkludert emballasje) tilbake til postkontoret og fyller ut et skadeskjema. Personalet vil hjelpe deg med utfyllingen, deretter sender du varen sammen med skjemaet i retur til oss.
Kan jeg hente varene mine selv?
Vi tilbyr lokal henting ved vårt lager på Skodje. Hvis du ønsker å hente varene selv, velger du “Klikk og hent” som fraktmetode i kassen. Vi sender deg en e-post eller SMS når varene er klar.